drewno 2

drewno 2

Thursday, July 7, 2016

destrukcja I

5-7 lipca, kiedy to po raz kolejny dowiedziałam się, że znowu jestem nikim, że przegrywam kolejne starcie: ja  --> rozmowa kwalifikacyjna --> praca; są ludzie, którzy rozdają karty i ci którzy w pokorze, czy buncie je przyjmują i przegrywają kolejną partię czasu, życia, umiejętności, które mogliby wykorzystać; wynik tego starcia postanowiłam uwiecznić w postaci zdjęć destrukcyjnych elementów, które gdzieś tam mnie otaczają; więc będzie więcej tego typu klimatów w następnych postach; taki wentyl bezpieczeństwa emocjonalnego :)



1 comment:

  1. Przykro mi Jola :-( Mam nadzieję, że się nie poddajesz. Twojego czasu i umiejętności szkoda by się marnowały, więc musisz to jakoś pożytecznie wykorzystać, może właśnie na tworzenie.
    Wentyl bezpieczeństwa koniecznie trzeba mieć w takich sytuacjach.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...